9.12.2012

Luukku 9

Vihdoinkin Jyväskylään on saatu jotain todellakin tutustumisen arvoista. Toivolan vanha piha on ollut suunnitteilla jo pitkään, itse asiassa siitä oli puhetta jo silloin kun mulla oli oma pieni puotini. Kyselin sieltä silloin jopa tilojakin. No, paljon on tapahtunut sen jälkeen eikä tilojen tarvetta enää ole ollut aikoihin. Vanhaa pihaa olen kuitenkin käynyt ihailemassa. Ehkä tänään houkuttelen miehenikin siellä käymään.  Menkää tekin lähellä asujat!





Kuvat on Toivolan vanhan pihan fb-sivuilta lainattu.

12 kommenttia:

  1. Siis onko siltakulma Jyväskylän liepeillä?? Miten mä oon kuvitellu että asutte jossain tampereen lähistöllä.

    täytyypä käydä tutustumassa toivolan vanhan pihaan.

    VastaaPoista
  2. No tästä on about 50 kilsaa jklään;-) Eihän se ole matka eikä mikään. Mies käy siellä töissä joten ei voitu kauemmaks muuttaa...

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon ajatellut, että asutte jossain kauempana... Me asustellaan tässä 15km JKL:stä, joten tehän ottekin aika lähellä :)

    VastaaPoista
  4. Meillä on kaikki sukulaiset ja kaverit jklssä... Tänäänkin viedään ipanat sinne mummolaan ja ite mennään tontun kanssa treffaamaan;-) Ja ehkä kääydään tuolla vanhalla pihalla kans;-)

    VastaaPoista
  5. No aika hauska kun olin kanssa ajatellu että Siltakulma on varmasti jossain porvoon seudulla :) meidän uusitalohan on myös n 60 km jyväskylästä, tiedä vaikka oltais kohta naapureita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onhan näitää vanhoja taloja onneks täälläkin suunnalla:-P Mä luulen kuitenkin ettei satuta ihan samoille nurkille... Toi teidän uusi talo ei näytä tutulta. Kerro missä se on!

      Poista
    2. Meidän talo on tässä jämsässä ja tänään on muuttopäivä, joten aikamoinen hulina alkaa ihan kohta ;)

      Poista
    3. No meiltä on täältä matkaa teille jotain 50-60 kilsaa;) Ei siis ihan Jämsässä asuta, vaikka onkin mulle tosi tuttu paikka. Monta kaveriakin asuu siellä. Voidaan joskus treffata! Mies muistaa tuon teidän talon, kun näytin sitä;)

      Poista
    4. Selman ja Sylvin leikkitreffit! Se oiskin kiva :)

      Poista
    5. Joo olis:) Palataan asiaan jolloinkin;))

      Poista
  6. Heh. Mä (en tiedä miksi) oon taas luullut, että te asutte jossain lounais-Suomessa, Rauma-Pori-Uusikaupunki.. tai jossain siellä päin. :D

    Kaveri vinkkas mulle kans tuosta vanhasta pihasta. Ois kiva joskus käydä. Mulla asuu sukulaisia jkl:ssä päin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmeellisesti sitä kuvittelee omassa päässään kaikenlaista... Jos vaikka puhuu puhelimessa jonkun kanssa ja kun tapaa, niin ihminen näyttää ihan erilaiselta kun oli kuvitellut;)

      Poista

Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen. Kiitos ♥