20.4.2012

Möhömahan perjantai


Teen 30 tuntista työviikkoa, ja mulla onkin siis aina perjantait vapaata. Tänään oli aamusta neuvola, jossa oltiin melkein koko perhe yhdessä, esikoinen oli koulussa. Sen jälkeen ihan vähän siivoilin ja sitten iskikin laiskuus;) 

Tässä vaiheessa haikaran odottelua en ole todellakaan hankkinut tulevalle bambiinolle juuri mitään. Ainoastaan kaksi sänkyä! Toinen on tuollainen puinen ensisänky ja toinen on ihana vanha rautainen jatkettava pinnasänky. Harmi kun mies ei suostu kasaamaan sitä vielä. Sehän voisi ihan hyvin olla aluksi pieni sohva. Voi noita miehiä. Ei ne aina ymmärrä;)






PS. Meillä kävi sitten huonejaon kanssa niin, että ollaan nyt miehen kanssa tuossa talon pienimmässä huoneessa. Sinne mahtuu meidän sänky, pieni yöpöytä ja telkku on kiinni hirsiseinässä. Olis siis vähän kiire saada pari makkaria valmiiksi...

43 kommenttia:

  1. Ihana möhömaha! <3 Mut voi pahus, toivottavasti selkäkivut menee ohi. :( Saikkua sitten vaan tosiaan, jos ei helpota. Pidetään peukkuja.

    Ja tuo sänky, voi LÄÄÄHÄTYS JA LÄKÄHDYS, miten söpö! Mulla on myös etsinnässä joku vanha sänky vauvalle. Nyt on kriteerit sen verran korkealla, että ihan mitä vaan en kelpuuta. Mut onhan tässä vielä aikaa...

    Rentouttavaa viikonloppua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katri; toivottavasti en löydä enää ainuttakaan sänkyä;) Täytyy yrittää pitää niiden kohdalla silmät kiinni:) Se pinnis on kyllä vielä ihanampi kuin toi kuvassa oleva. Mutta tosiaan ei kasattu. Ei kuulemma tarvii vielä kasailla;)

      Mä luulen, että selkäkivut vaan pahenee. Ja mulle tuppaa tulemaan noita kilojakin aina raskauksissa. Turvotusta ilmeisesti. Onneks lähtöpaino on kuitenkin suht matala;) Toivoa siis on vaikken pysty nyt juuri liikkumaan...

      Poista
    2. Ei kun pidä vaan silmät auki ja jos löytyy, niin infoat sitten mua asap! ;)

      Voi kurjuus. Mulla on sama ton painoasian kanssa. Onnia odottaessa painoa tuli 22 kg ja se tuntuu kyllä todella, kun on 160 cm pitkä.. Pelkään tosi paljon, että kerään samanlaisen painolastin tälläkin kertaa. Musta tuntuu, että mun ei tartte kun saada positiivinen raskaustesti, niin heti tulee siitä tiedosta pari kiloa. :/

      Tsemppiä!

      Poista
    3. Mulla on ihan sama! Mä oon kyllä huimat 167 cm pitkä;) mutta ei se auta. Se 20 kiloo on paha. Mutta oonhan mä päässyt niistä enemminkin eroon;) No mä katon sänkyjä sit edelleen! Vinkkaan sit sulle:)

      Poista
  2. voi ihanaa kun teille on tulossa vauva!vauvat on niin ihania.. onnellista odotusta ja kaikkea hyvää. ps. todellakin aivan ihana vauvan sänky!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Laura kommentista ja onnitteluista:) Toi sänky on kyllä aika söpö;)

      Poista
  3. Kaunis on koti. Ja raskaana nainen on kauneimmillaan<3

    Riina

    VastaaPoista
  4. Voi hurja miten söpö ja ihana ja kaunis maha! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Mari:) Tosi kauniisti sanottu;) Tää on jo aika iso tää mun ruho;) Ja kesä melkein pitäis vielä jaksaa kasvatella isommakskin vielä, huh!

      Poista
  5. No, miehet on miehiä! Mutta mahasi on kyllä muhkean ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elsa; tää on tosiaan muhkea. Ja viikkoja vasta ehkä 24 tai jotain...

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitän Minttumaari. Livenä tää on vielä suurempi kuin kuvassa;) Mutta onhan tää aika kivaa olla iso mahanen. Harvinaista herkkua kuitenkin:)

      Poista
  7. Oih, onnea my frieend <3
    t. Riksu

    VastaaPoista
  8. Mikähän mua vaivaa? Normaalisti olisin kiinnittänyt huomioni tuohon ihanan hirsiseinään, nyt katse kiinnittyi vauvamahaan! Näen muutenkin kaikkialla raskaana olevia naisia ja vauvoja kaikkialla. Varmaan kevät tekee tepposiaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kieltämättä mullakin on nyt aika monta tuttavaa tai kaveria raskaana:) Meni aika pitkä tovi, että ei ollut. En tiiä onko keväällä osuutta asiaan;)

      Poista
  9. Suloinen massu ja suloinen sänky ♥
    En ehtinyt edes loppuun lukea, kun jo mietin ootteko rymsteerannu huoneita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Hanna:) Meidän oli pakko siirrellä taas tavaroita huoneesta toiseen, kun ipanat kuitenkin tarvii enemmän tilaa kuin pelkkä meidän sänky. On meillä onneksi vielä mahdollista tehdä tänne 3-4 makkaria lisää, jos siis tarvii;)

      Poista
  10. Onnea vauvanodotukseen! Suloinen masu! Vaikkakin olen iloinen, että ole omastani päässyt jo eroon ;)

    Mulla on tullut joka raskaudessa yli kakskytkiloo, mut aina ne on lähtenytkin. Tosin nyt taitaa vielä viitisen kiloa pyöriä ylimäärästä, mut eiköhän nekin tästä vielä irtoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos -A-:) No varmasti mäkin olen vuoden päästä iloinen jos oon saanu mahan veks;) En tykkää jos en pääse! Nyt on vaan hyvä merkki, että maha kasvaa kasvamistaan;)

      Poista
  11. Voi huikea!!!!
    Mielettömän ihanaa!

    VastaaPoista
  12. Mahtavaa! Onnea kovasti... Mulla vielä pari viikkoa laskettuun aikaan, nyt alkaa välillä olla jo sellainen olo, että maha on tiellä joissain jutuissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No teillä on sitten jo tosi jännät paikat, vau! Ja varmasti on maha tiellä. Musta tuntuu välillä, että mullakin jo on. En malta odottaa, että tulee lämmin keli eikä tarvii kehitellä enää ulkoiluhousuja miehen vaatteista;) Oon ollukkin tosi tyylikäs näky tossa pihassa...

      Poista
  13. Ihana kumpu ja ihana koti.Reilu 20kg esikoisesta,16kg kuopuksesta ja saman verran pituutta kuin sinulla,kyllä se tosiaan tuntu :) Ja onnitteluja tuli viikolla 7 joten näkyi myös..Ihanaa odotusaikaa sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän♥ Mulla tuli esikoisesta yli 20kg, keskimmäisestä 12kg ja tän hetken kuopuksesta myös vain 12 kiloa, mutta syntyikin jo kaksi kuukautta etu ajassa;)

      Poista
  14. Onnea odotteluun ja mukavaa vkonloppua :)

    VastaaPoista
  15. Kaunis olet, vatsalla tai ilman,
    etkä mikään möhömaha! :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pepita; kiitti hirveästi:) Oot ihan hassu♥

      Poista
  16. Onpas söpöinen pieni sänky, samaa kyllä sanoisin vatsasta. Terveisin eräs neljä kertaa n. 30kg kasvanut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katja; Kiiti sullekin:) Meillä ei ole edes kotona tällä hetkellä toimivaa vaakaa, niin aina oikein paniikissa saa mennä neuvolaan katsomaan kertyneitä kiloja... Mutta jos ostais vaikka ens viikolla puntarin:)

      Poista
  17. Iiks, en ole ehtinyt hetkeen blogeja lueskeleaan ja mikä ihana uutinen sieltä pomppasikaan! VAUVA.
    Niin mahdottoman paljon onnea ja onnellista odotusta:)

    VastaaPoista
  18. Voi miten söpö masu♥Ja todellinen löytö toi sänky.Aivan ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sannu; tää maha turpoaa silmissä! Kääk;) Oon varmasti aika valtava elokuuhun mennessä;)

      Poista
  19. Blogissani on sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos J:)) Mulla on tossa blogin sivussa tollainen tylsä juttu, että en ota vastaan tunnustuksia. Se on ihan siksi vain, kun olen niin hitsin huono jakamaan niitä eteenpäin... Mutta mieltä lämmittää kyllä silti:)

      Poista
  20. Eikä!!! Mitä sun mahalle on tapahtunu :D Ihanaa, ja onnea!!!

    Mulla on ollut ihan kamala laiskotus ja blogiväsy niin en oo aikoihin käynyt kuulumisia lukemassa, mutta nyt sain aikaiseksi pistäytyä. Ihania uutisia täällä <3

    VastaaPoista
  21. Ihana ihana möhömaha! <3 Voi vitsit! Tosi kivaa aikaa elätte siellä. Vähäsen tollasta mahaa on jo ikävä, mut oikeesti hey nou way enää :)) Vaiks tyttö ois kyl aika kiva.....

    Nautihan elosta ja olosta <3

    VastaaPoista

Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen. Kiitos ♥