10.8.2011

Paljon pitäis!

Voisin taas kirjoittaa listan tehtävistä töistä. En taida kyllä viitsiä. Ne verannan ikkunat ovat enää vaille laseja, enää. Tiedän, että niiden laitossa on mulla vielä hirveä homma. Ulkopaneeleita voisi alkaa maalailla. Keittiön ja olohuoneen vanha helmiponttipaneelikatto pitäisi myös valkaista. 

 Tänään meillä oli silti kiva lorvinta päivä M:n ja lasten kanssa. Vähän ulkoiltiin ja pitihän meidän herkutella itse leivotuilla kauralastuilla. Ja kyllähän mä olen kirppiksellekkin ehtinyt. Huippulöydön teki Niilo. Tuollaisen vanhan englantilaisen peltitarjottimen. Pieni lampunvarjostinkin on aika soma. Mulla on muuten viimeinen lomaviikko menossa.



 

8 kommenttia:

  1. Mulla on kuule kans vaikka mitä kesken tai tekemättä ja tänään vielä jouduin töihinkin vaikka vielä tää ja huominen piti olla lomaa... Onneksi huomenna on vielä vapaa kuitenkin.

    Teillä näyttää niin ihanalta!

    VastaaPoista
  2. Kiva tarjotin!
    Kauniita värejä ja tekstiilejä muuten näkyy tuolla sohvan seudulla! :)

    VastaaPoista
  3. Kesken ja tekemättömiä töitä on piiitkä lista täälläkin :) Mut ei ne karkaa!
    Ihana tarjotin...

    VastaaPoista
  4. Mullakin viimeinen työviikko. Tunnelmat ei siis ihan huipussaan, etenkin kun näin syksyn tullen tiedostaa nuo tekemättömät työt vielä paremmin kun tajuaa taas vuoden vierähtäneen... Onpas ihana tarjotin! Sullahan on hyvä shoppailukaveri. :)

    VastaaPoista
  5. Ihana tarjotin!

    Älä sinä ressaa tekemättömillä töillä. Niitähän riittää, mutta välillä on vaan oltava ja tehtävä niitänäitä listan ulkopuolelta!

    Mukavaa lomaviikkoa!

    VastaaPoista
  6. Ihan mieletön tarjotin! oikea AARRE!
    Hauskat myös noi koirulit, katselee sohvanpoimuista, mitä muut puuhailee...

    VastaaPoista
  7. Huippulöytö tosiaan toi tarjotin!
    Vitsit kun teillä on kivan näköistä.
    Ja kun mä näen tollasia koirakuvia joissa on monta koiraa, mulle tulee aina huono omatunto, kun Onni on ainoa lajiaan meillä -se kaipais selvästi leikkikavereia, mutta kellään kavereilla ei ole koiraa. Ja mä en aina jaksa leikittää tän mahan kanssa, saati ehdi sit kun on vauva. Onneks lapset jaksaa aika kivasti...

    Kivaa viimeistä lomaviikkoa. Nauti nyt vapaasta, kyllä se inspis tekemättömiin töihin taas tulee :)

    VastaaPoista
  8. Upea tuo tarjotin!!!
    Tehtävälista mulla on päässäni, sillä 15.9 tapahtuu jotain kivaa. =) Pitää saada vähän hommia valmiiksi siihen mennessä.
    Meillä on kattomaalamatta ja talon viemeistely tekemättä. Terassi pitäisi pestä ja käsitellä.
    Kellaria siivota, maalata ja laittaa paremmaksi.
    Aita rakennetaan tämän kuun lopulla. Onneksi muiden johdosta, eli tulee sata varmasti valmiiksi!
    Ei sitä taida yhdessä kesässä paljonkaan ehtiä...tai on ehditty, kun varmasti tekin, mutta lista on ehkä liian pitkä yhdelle kesälle?

    VastaaPoista

Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen. Kiitos ♥