18.8.2011

Älynväläys!


Jäin yksin kotiin, kun tytöt lähtivät kirjastoon ja Nipa kaverilleen. (Mieskin on työreissussa) Ajattelin ensin, että alan siivoilla joka torstaiseen tapaani, mutta enpäs sitten viitsinyt. Sen sijaan, Siltakulmakin on nyt facebookissa. Toivottavasti. Ainakin pitäisi olla.

Olen aika huono fb-käyttäjä. Olen kai yrittänyt viimeiseen asti olla ilman koko juttua. Nyt kuitenkin tuntuu että kohta blogi tippuu maaillmankartalta, jos ei sitä sieltä löydy. Ja melko moni lemppariblogini siellä jo onkin. Ja päivityksiä on tosi kätevä sitä kautta seurailla. Itse aion laittaa sinne varmasti paljon kuvia joita ei tänne blogiin tule. Kaikki rumat remppakuvat todnäk.

No mitäs olette mielipuolta? Kiva jos tykkäätte:)

Edit. Sinne siis pääsee tuosta oikealta klikkaamalla. Tai tästä, klik!

12 kommenttia:

  1. Minä kävin tykkäämässä:) Seuraan fbtä enemmän kuin blogeja, joten nyt huomaan heti päivityksesi. Kiitti vaan!

    T

    VastaaPoista
  2. No voi paukku, pitääkö munkin nyt, kun kaikki muutkin!!?? :D Olen myös viimeiseen asti kartellut blogin sinne viemistä. Itse olen kyllä roikkunut iäisyyden.

    Meen tykkäilemään

    VastaaPoista
  3. T; kiva!

    Nanna; Kyllä sun täytyy laittaa ruusutapettia feisbuukkiin!!! :D

    VastaaPoista
  4. Kiva homma, tykkään sielläkin!

    Ja voi paukku Nanna, kyl sun täytyy.. :-D

    VastaaPoista
  5. Mannukka; kiva kiva:) Tunnistankohan mä sut;) ?

    VastaaPoista
  6. Näköjään tunnistit! Oikein kiva juttu! You made my day! :-)

    VastaaPoista
  7. Mannukka; Tein ihan vaan vähän salapoliisin työtä;)Kiva kiva!

    VastaaPoista
  8. Mä taidan olla viimeinen muinaisjäänne kun en ole vielä lainkaan Facebookissa. Saan siitä motkotuksia sännöllisesti, mutta vielä en ole liittynyt.

    Tykkäisin kyllä ehdottomasti jos olisin!!

    VastaaPoista
  9. Katja; nyt vaan mukaan säkin:) Oon törmännyt siellä oikein mukaviin blogituttuihin;) Laita vaikka blogi vaan sinne, jos et halua omaa profiilia;)

    VastaaPoista
  10. No hitsi, täytyy varmaan tsekata, rumat remppakuvat kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  11. Mari: Tossa voiskin olla ideaa, laittaa vain blogi sinne. Pystytkö auttamaan miten se tapahtuu?

    t. täysin fossiili Katja

    VastaaPoista
  12. Katja; kyllä mä ehkä pystyisin;) Huom, ehkä! ;D

    VastaaPoista

Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen. Kiitos ♥