28.5.2010

100

1. Monesta muusta blogista inspiroituneena päätin tehdä tällaisen postauksen, kun on jo aivan liian pitkä tauko takana.
2. Mulla on ollut ihan hirveän kova kiire viime aikoina...
3. Kaikki hommat kasaantuu aina toukokuun loppuun.
4. Tänä keväänä on monessa mielessä haikeat fiilikset.
5. Tänään käytiin tutustumassa esikoisen uuteen kouluun.
6. Käytiin pitkästä aikaa myös meidän uudessa kodissa.
7. Meidän uudella kodilla on suuri kulttuurihistoriallinen merkitys maakunnassamme.
8. Nyt meillä on kaksi taloa.
9. Toinen talo kyllä myydään jossain vaiheessa.
10. Kävin eilen kampaajalla.
11. Rakastan pitkää tukkaa.
12. Mulla on maailman ihanin perhe.
13. Meidän Niilolla on vauvakuume.
14. Mullakin on vähän, mutta pelkään synnyttämistä.
15. Viimeisin raskaus päättyi viikolla 32 ihan yllättäen.
16. Siitä on yli neljä vuotta.
17. Olin 24 vuotias kun sain esikoiseni.
18. Oon 25 päivää vanhempi kuin mun Petri.
19.Oon ammatiltani sairaanhoitaja.
20. Tykkään työstäni.
21. Vaikka nyt kyllä opiskelen.
22. Mun paras ystävä on mun sisko...
23. Tai mun Petri.
24. Meillä on tosi kivaa yhdessä.
25. Arki on parasta elämässä.
26. Ja matkustelu.
27. Ensi talvena me lähdetään pariksi viikoksi jonnekkin lämpimään.
28. Kesällä ei ehditä reissata.
29. Kesä kuluu remonttia tehden.
30. Oon just nyt ihan poikki.
31. Makaan sohvalla läppäri mahan päällä.
32. Mun maha on täynnä karkkia.
33. Mulla on oikeastaan aika huono olo.
34. Oon 167 cm pitkä ja painan suunnilleen 55kg.
35. Tykkään ihanista vaatteista.
36. Vaikka oonkin tosi laiska shoppailija.
37. Oon tosi tempperamenttinen.
38. Mulla on vaalea tukka.
39. En tykkää ottaa aurinkoa.
40. Rakastan kuitenkin auringon paistetta.
41. Kesä on siksi parasta aikaa.
42. On jännää muuttaa maaseudulle.
43. Korpeen ei kuitenkaan olla muuttamassa...
44. ... vaan ihan lähelle kirkonkylää.
45. Me meinataan ostaa vene.
46. Meillä on oma pitkä laituri.
47. Laiturin päähän aion viedä tuolin.
48. Siinä sitten istuskelen ja toimin uimavalvojana.
49. En tykkää uida.
50. Mun Petri on entinen kilpauimari.
51. Sillä on edelleen sixpäkki tallessa.
52. Kivaa katsella kun se kesällä paiskii hommia ilman paitaa;)
53. Oon vähän pinnallinen.
54. Mutta silti se mitä löytyy ihmisen sisältä on tärkeintä.
55. Haluaisin mennä katsomaan Sinkkuelämää-leffan toisen osan.
56. Tykkään valkokullasta ja hopeasta.
57. Kivaa, että mun kihla- ja vihkisormus on valkokultaa.
58. En käytä paljon koruja.
59. Mulla on tyttönimi käytössä.
60. Miehen sukunimi on niin kamala, etten sitä halunnut.
61. Lapsillakin on mun sukunimi.
62. Tänä vuonna ollaan oltu Petrin kanssa yhdessä 18 vuotta.
63. Naimisissa ollaan oltu kohta seitsemän vuotta.
64. Juon liikaa kevyt cokista.
65. Juon siideriä tai viiniä ehkä pari kertaa vuodessa.
66. Maksimissaan.
67. Elän terveellisesti.
68. Vaikkakin nukun ehkä liian vähän.
69. En mene juuri koskaan nukkumaan ennen puolta yötä.
70. Herään yleensä aina viimeistään puoli kahdeksalta.
71. Oon tosi herkkä.
72. Liikutun ärsyttävissä paikoissa.
73. Yritän välttää niitä paikkoja.
74. Mies kävi just kurkkaamassa mitä teen.
75. Se sano, että kaikkea p*skaa sitä ihminen viittiikin tehdä;)
76. Oon samaa mieltä!
77. Ollaan miehen kanssa monista asioista samaa mieltä.
78. Siksi ei tule riideltyä kovin usein.
79. Haluan toivottaa teillä mukavaa viikonloppua!
80. Mun 100 onkin 80!

29 kommenttia:

  1. Kivat 80 ja valaisevatkin.Karkit mahassa kuulostaa hyvältä ja 18v yhdessä on pitkä aika.

    VastaaPoista
  2. Ai että oli kiva lukea nuo sun 100=80 asiaa:)
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Paljonhan siinäkin oli asiaa ,tykkäsin myös lukea:) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  4. Heh, hauskaa :D Olisin voinut itse kirjoittaa monet noista ihan itse. Paitsi sen, että miehellä on sixpack. (PAHUS)!

    Enivei, jotenkin olen onnistunut missaamaan blogisi aiemmin, onneksi löytyi!

    VastaaPoista
  5. Tosi hauska juttu! Oli kiva lukea:)
    tuksu

    VastaaPoista
  6. Ihania elämänmakuisia asioita. Tulin hyvälle tuulelle!

    VastaaPoista
  7. Tää oli hyvä :)
    Minä kyllä innolla odotan lisää kuvia Siltakulmassa, eikä tietenkään olis paha jos niissä vilahtais jonkun Petrin sixpäkki!

    VastaaPoista
  8. No mutta miksi tää on p*skaa? Kivaahan tää bloggailu on. =D

    Kivoja oli sun jututkin.

    VastaaPoista
  9. Ihan mielettömän hyvä. Aivan mahtava 80 kohtaa :)
    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  10. Hyvä ja mielenkiintoinen! :)
    Olen aika uusi täällä blogi maailmassa ja hyvin ihastunut sinun blogiisi..
    Innokkaana odotan remontoimis kuulumisia yms.
    Ihanaa kesää teille!

    VastaaPoista
  11. Ihania ja hauskoja juttuja :)

    Mukavaa viikonloppua!!

    VastaaPoista
  12. Paljon mahtui uutta tietoa kahdeksaankymmeneenkin! :-)

    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  13. Kivoja juttuja:)
    mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  14. Hei näitä oli tosi kiva lukea!

    Mukavaa viikonloppua teille!

    VastaaPoista
  15. Hei sä oot aika ihana!!! Tosi monta juttua passasi tännekkin. Mies vain ei ole kilpauimaria nähnytkään mutta himoliikkuja kuitenkin :)

    VastaaPoista
  16. Sama täällä - kiva postaus. Jotenkin sitä luulee tuntevansa toisen näiden vastausten jälkeen, vaikkei tunnekaan. Tietyn vaikutelman kuitenkin itse siitä tekee, joka tosin voi olla ihan pielessä :) Mukavaa luettavaa...

    VastaaPoista
  17. Heippa, pitää kysellä tuosta teidän talosta, kun kiinnostaa vanhat ihanat talot... Onko uusi talonne ollut kauan asumattomana? Ja pelkäätkö ollenkaan, että talossa kummittelisi...?

    VastaaPoista
  18. Kiitos kommenteistanne:) Nää nyt oli ihan tällasia pinnallisia paljastuksia...;) Kivaa jos jaksoitte lukea. EN meinannu itse jaksaa kirjoittaa;)

    Heli; mies tarkoitti lähinnä tuota 100 asiaa itsestä! Muuten sen mielestä blogin pito on oikein ok:) Se seuraa tätä mielenkiinnolla itsekkin...

    Pikkuvarpaita; oon tylsä enkä usko kummituksiin;) Talo on ollut jokusen vuoden tyhjä, mutta tuntuu silti tosi kodikkaalta. Siinä on hyvä tunnelma. Ja tää meitin uusi koti on ihan yhden pienen kaupungin keskustassa... Oon aina kuvitellu, että kummitukset tykkää asustaa syrjäseuduilla? No toisaalta, onhan tuo iso talo, joten kyllä sekaan aina yks kummitus mahtuu. Varsinkin jos on hyvä tyyppi;)

    VastaaPoista
  19. Joo, ilmeisesti se on hyvä tyyppi, se mahdollinen kummitus, kun te kerran viihdytte siellä niin hyvin. ;)

    Kiva postaus. Joskus voisit vaikka kirjoittaa ne 20 puuttuvaa kohtaa, en pistäisi yhtään pahaksi. ;)

    Jaksuja väsymykkseen!

    VastaaPoista
  20. Voi että miten hyvälle tuulelle tulin luettuani sun "hirmuisia" paljastuksia..! :) Ihanaa kesää koko teidän porukalle!

    VastaaPoista
  21. Hauskoja juttuja näistä oppii! :) Mukava satanen. Tai kasikymppinen. :)

    -Päivi-

    VastaaPoista
  22. Kiva lukea...
    Aurinkoista kesäkuuta...

    VastaaPoista

Kommentoithan aina uusimpaan postaukseen. Kiitos ♥